BERGAMBA DENGAN ARTIS . TAK RARE BRADER !

Lu nak tahu kenapa gua sibuk sekarang ?

Kalau gua cakap sekarang gua jadi PA untuk TPM korang percaya , gua tahu lu olang dengki sebab tu tak percaya . Ek leh cm gua tak tahu .

Nah bukti .



Sebab apa gua buat entry ini sebab gua jeles dengan ,

Cik epal dengan heliza , yuna , hana tajima dea tu .
Cik yuyu dengan ben ashari bla bla .
Geng ayam dengan blogger blogger femes .
Blogger masuk buku remaja bla bla . oh man blogg i masuk majalah . update !

Gua dengan TPM brader , TPM braderrrr . Pitam , saya ok !

Notakaki : ehm ehm , projek saya mcama mana ? lulus tak .

9 comments:

Rozuan Ismail said...

wah!terus TPM!!ini kes dengki ke apa..huhu

MIZZ SUE (asam.garam.gula) said...

GLAMOUR!

Puteri Iqa Izyan said...

hebat! :D

Aimi Amira said...

kebetulan je ada dalam gambar tu :p

wannurfazrini said...

hahaha banggaaaaa!

ika honey bunny said...

haha, hai awokk. da lama awokk tak apdet..

Ainee Cumi said...

Patut ahh bz semacam. Dah jadi kaki kipas TPM rupanya. Baju pun iras iras der. Tapi muka lu ceria ahh part tu paling gua suka

MyzaAli said...

ni kipas separuh nyawa ni. yela yela...

http://apiqputraspeech.blogspot.com/ said...

APCO