EKSKLUSIF: Fauzi Nawawi Kini Miliki Kekasih Simpanan, BBM Sebagai Bukti Skandal?

Hi semua .

Hari blog kita jadi blog hiburan kejap , kejap jeeee !

Fauzi Nawawi kenal tak ? ala yang kawin ngn Lisdawati pelakon tu , yang menang sehati berdansa tu .

Dea curang laaaa , ce lu olang bacaaaaa bawah ni . Fauzi Nawawi punya BBM !













Sumber dari : abam roti kaya


Haaaaa ?

Amcm , tekanan tak ! dalam wanita hari ni selalu depa ni sweet kemain , rupa rupanyaaaa . lantak kau . gua tak tahu .

Notakaki : mungkin esok lusa keluar muka depan , macam norman hakim ngn abby abadi !

6 comments:

SYUHADA said...

betoi ka ni? siez? kompem? hahaha..saja nk nyebok.. ^^

Nazim Nasri said...

BBM kita boleh menyamar kot =.=
ntah ye ke tidak BBM ni.

aku selalu dok menyamar jadi azwan ali lah, siti nurhaliza lah. haha.

riffzam said...

setuju dgn saudara Nazim :) kesahihannya sukar dipercayai.sesiapa shj blh menyamar.moga-moga jodoh pasangan ni berkekalan.kesian kat anak-anak mereka.

861129 said...

MMM... tgkat kan prestasi kurangkan kontrobesi

r-5 said...

boleh percaya ke ni? jangan benda ni yangporak peranda kan rumah tangga dorang suda. sebab tak tahu kesahihan di sini mana sumbernya? so berhati-hatilah kawan2 sebelum sebarkan maklumat tu. :)

~Nana BamBam~ said...

benda nih tak betol pon....skg kan orang da pandai IT..macam2 boleh di reka sana sini...