JOURNEY TO BORNEO


Gua nak bagitahu satu sahaja . 

Awal bulan July gua akan terbang ke borneo , cinta borneo .

Perasaan ini mungkin lebih excited , iyea . Ini pertama kali jejak di sana , di bawa oleh kekasih hati untuk bersama sama menuju ke borneo . 

Gua ingat lagi bila dia tanya "first thing fezal nak pergi dekat sana fezal nak pergi mana"?
Gua balas , nak jumpe family awak di sana nanti :) 

"When you start to bring someone home to meet your parents, that's when you know things between both of you have become so serious." - Quote 
Mungkin pertemuan ini , akan menjadi titik permulaan kami menuju ke arah yang kami nanti untuk menjadi yang halal di sisi-Nya . 

Insyallah .


Ini printscreen flight gua di borneo nanti .





Notakaki : Gua akan update cerita cinta borneo dari semasa ke semasa .

7 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

ade bau2 nasi minyak ^_^

Aweyn said...

kawan dgn org sabah ye?
well,im sabahan too..

n yes,sgt jarang dpt jumpa lelaki mcm kamu yg berbeza benua tp sanggup merentas laut china selatan.. aicehh. hehe.

u prove her that you're very komited. she's so lucky to have u :)

thumbs up bro :)

DUNIA sesawangku said...

semoga berbhgia selalu ;)

DUNIA sesawangku said...

semoga berbhgia selalu ;)

Mahirararara said...

wah wah pakcik nak datang sini ;) haha

NuraftinaDewi said...

=)

Nurain Hasan said...

nak buah tgn dr borneo!! :P