DUGAAN

Orang kata seikhlas yang mungkin untuk kerja, terima sebagai pengalaman dan anggap ia satu cabaran.

okay aku terima.

Kalau situasi kau, level kau executive buat kerja bukan level kau seperti beli makanan untuk bos? itu dikira apa?

Makin lama aku bertahan dekat company ini, makin lama request makin mengarut. Kadang kadang aku rasa apa guna level yang kau letak dekat staff kau walaupun bukan job description dengan alasan kau management, dan staff department tak create income dekat company berbanding engineer.

takpala.

Tuhan itu kan maha Adil.

Dia nak uji kita dapat bertahan untuk satu satu tugasan itu. Allah mudahkan perjalanan aku disini, semoga apa yang aku rancang dan usahakan diberkati oleh-Mu.

Hari ini hari dia, untuk lusa mungkin hari kita.

Tabah la wahai hati.

Mungkin rezeki kau belum tiba.




No comments: