01 : KAGUM DENGAN DR . ROZMEY !

Penuh dengan kutukan dan pujian .

Ia tetap unggul dimata masyarakat malaysia , itu dia dr rozmey ! Facebook fanpage mendapat sambutan menggalak daripada masyarakat malaysia .

Mari menjadi fan kepada dr romzey .



notakaki : gua like yang no 2 buleh ?
link : DR ROZMEY , bikin cerita ?

21 comments:

MiMiEy :) said...

hahaha.
sy nak like no 5 dgn 7 la.
hehehe

Luffy said...

give me 5..hahaa

Yanmie said...

hahhaa like semua blh tak??


www.yanmieonline.com

fezaL Mohd said...

mimi : ambek . haha

luffy : give 5 hahah .

yanmie : terbaik !

Mohd Wakiyuddin Rosnan said...

agaga... smart kot rmbut die..

fezaL Mohd said...

waki : smart la weh !

En iLham said...

haha
makin lama makin popular die ni
sebab kite gak
haha

faiq zaini said...

semestinya no 2
haha

ASSOYFINGER67 said...

aku pun kagum tapi pamela bukanlah jawapan yg baik kalau dia nak buat duit....dua alam mungkin oklah pasal cerita pasal kematian....tapi kalau cerita pamela terdampar di pulau nak pecah panggung rasanya duit tu tak bape elok(hanya satu pandangan)

KimiCnoL said...

saya sayang rambut dr rozmey ;p
hehehe

fezaL Mohd said...

ilham : hahah betul bebenor le !

fais : two is dua hahah .

ass : betul la pendapat ko tu , tapi aku rasa . tak berkat la duit dia tu nanti . buat filem ada pamela ni . pehhh.

kimi : saya pon ! heee

AiDa AzRyN said...

Lawo rambut dia~ XD

cik EPAL said...

kau taknak buat rambut style dia ke?

fezaL Mohd said...

aida : cntek .

cik epal : aku nak haris iskandar bule ?

Markonah said...

masuk air.

Puteri Iqa Izyan said...

hahaha..die lah jejaka hot malaya skang!

syabas

fezaL Mohd said...

markonah : ayo !

puteri : hot la wehhh .

Darkbatman said...

tq utk info 2.

fezaL Mohd said...

darkbatman : ta da hal bro !

Darkbatman said...

dr rozmey ntah pape.. perasan je lebih.. ahaha. gile glamor btol.

ajelan said...

dr rozmey mmg kepale bisness
tgk biz saya kt sini, doakan sy berjaya k
teriam kasih semua