KAWIN ALA KLASIK .

Satu lagi video kawin menarik .

Ritu nadia s.m nazarudin ala fairy tale , sekarang ala klasik .

Tekan play untuk melihat , klasik sial !








Gua minat sangat production CST production ini . sangat terbaik , selain candid syndrome punya . Dua syarikat anak watan Malaysia ini sangat kreatif dalam art photoshoot ini .

Hasil kerja sangaat memuaskan hati . Bila lagi nak macam ni ?

Kepada si dia , insyallah .

Yea gua ada misi lima tahun .

Walaupun ada yang pandang apa ini masih belaja fikir nak kawin , abaikan semua itu . Yang penting nawaitu itu ikhlas nak kawin dan gua dah bersedia hadapi semua itu . Insyallah .

Notakaki : misi lima tahun masih berjalan dengan lancar , tinggal empat tahun sahaja untuk merealisasi impian perkawinan tersebut . Dengan izin Allah .

28 comments:

Aimi Amira said...

wah wah wah, feeling puteri gunung ledang bagai.

mahirahnazlim said...

kelass ala klasikkk HAHA

nama.aku.lynn said...

wish u all the best!=)
semoga impian dlm 5 taun ni tcapaii..aminn~

Atika Natasha said...

alaa...nk tgk..tp tenet bwat hal la..huhuh..

Ery Farieha said...

sangat style.
yg terjun kolam tu CST jugak kan?
arghh sangat style

Nazim Nasri said...

rase nak kawen arr. HAHA

faizura rahman said...

kawin menghalang maksiat..apa salahnye :)

Huda Luna said...

ok mmg style habes classic gila!
byk gila duit habis!


ahhhh byk nye nk kumpul duit!

good luck utk misi 5thn

aku misi 7thn tggl lg setahun 2bulan
huhhu

♥Azie♥ said...

terima kasih singgah...dtg follow

Anis said...

perhh
nasib baik tak makan duduk atas lantai je ..
tpi style r

hans said...

ku nak kumpul duit dari sekarang
nanti senang nak hire CST tu
kerja diorang memang terbagus setakat nih dkt Malaysia

P/S : Misteri Danella : "Danella Cakap Dengan Siapa?"

fezaL Mohd said...

lu olang : enjoy it :)

Chaa Syafiqah said...

Kahwin nanti jangan lupa masak pung pang pung pang tahu . Terliur pulak tetibe tak puas makan tadi . Haha :D Over pulak kan kan den neh :P

atok said...

klasik doh. klasik gyla.

aliff al-imran said...

klo naek gajah lagi klasik..
hahha...or mkn bersila ker!!!!

mira_nas said...

uhuhu... kalau dah kaya.. boleh la buat gitu

Buatlah pembaca anda setia bhgn 1

azie said...

klasik n sgt menarik..

Aizuddin Hanis said...

wah..video ni mmg smart...pandai die ambk angle die..

fezaL Mohd said...

#hi korang : terbaik kn kn :)

AIMAN said...

fuhhh mmg klasik n stylo lah. CST mmg besss

Myaby said...

dorg nye hasil memang puas ati kan

Adab Mengumpat

fatin khusaini said...

wahh trase nk kawin plak.. haha;) best2!

zatie said...

wah berstyle le lau dapat wat cam tu..
huuu rase cam tak sabo nak kawin..

tyaA said...

wah!
cst memang best. tunggu time jek ;p

re-typerobot said...

sangat ooosom ! ;DD

ika honey bunny said...

OH EM GEEEEEEEEEEEEEEEEE!

theblabber. said...

aku mmg minat dgn cst ni, superb!

♥yaya budak suka embun♥ said...

nak gak gini :p