MESEJ LUCAH .

Gua suka dapat mesej macam ini ,

Mesej 1 ,

Ini pakcik , pakcik nak mintak tolong adek topup no celcom pakcik ini . Pakcik sekarang takda sapa sapa dah , pakcik terlantar dekat balai sekarang ini . Nak call orang pon kredit hp tak banyak . Adek tolong pakciknya . -tak dikenali-

Mesej 2 ,

himpunan video gadis comel pasti membuat korang tertarik untuk melihatnya , 3gp gadis comel sangat sangat nootty . Anda tak rugi kalau melihatnya , On gadis comel hantar kepada 23323 sekarang juga . Pasti tidak menyesal .


Gua tak tahu nak pilih mana satu ini , dua pon macam ok .

Notakaki : Apahal la hp gua asyik dapat msj macam ni !

7 comments:

Huda Luna said...

mesej 1 tu tadi makcik aku baru kena
mesej cakap dia tertinggal sorang2 dekat stesen bas tunggu ayah amik suruh ayah topup dulu. wtf? suruh ayah topup utk ape tggu je la ayah dia

mesej 2 semalam aku dapat. aku perempuan buat ape nak bg aku tgk perempuan 3gp. bagi la kat aku video lelaki ye dok? hahaha

lea said...

sapa pak cik tu? haha

♥cik mySara♥ said...

haih!
sungguh pelik kot..
sye pon dpt sejibik mesej 1 tu pagi tadi..ape kes eak?apesal dye mintak2 topup..tah hape2 org sekarang nih. (@_@)

Miya Omar said...

saya pun ada dapat mesej 1 macam tu jugak tp lain sikit, pakcik tu pakai no orang lain dia suruh top up dekat no yg dia bagi. pffft~

twinkle twinkle said...

sapa punya keje la anta mesej birus ni

Ery Farieha said...

ahahaha dua-dua aku pernah dapat.

cik ungu said...

mesej 1 tu aku kene aritu kot. kebetulan mmg ade sorg ayah sedara yg aku memang panggil 'pakcik'. guna no fon negara maane ntahh! Gilaa...mintak topop rm30 lak tu..ape ke miskin sangat pakcik aku mntak 30 je?mntak la 20ribu ke...cis!