KONEK .

Gua nak cakap .

Ah! Gua dah tak reti menulis . Gua cuba lagi sekali. Okey ?

Okey .

Gua nak habak dekat hang , sebutan betul ckit .

Semalam , gua lepak dekat area kopitiam dekat UUM . Port gadis gadis UUM selalu jual muka , bajet . Gua lepak ngn member gua , tiba tiba gua dengar dea mengomel sorang sorang . gila apa , potong betul !

gua tanye , apahal lu ?

dia jawab , aku tekanan serabut otak dah ni .

gua tanya lagi , lepak ah bhai ? apahal tekanan , awek byk tu chill ckit !

dia jawab , kau tahu tak . Aku dari semalam cuba konek , nak kata penuh dah penuh . pfttt . tak dapat masuk gak .

mengomel sorang diri , member gua .

Pale otak gua dah fikir lain , negetif je ayat tu .

standard ah . Semalam malam jumaat memang la ketat ckit line . Tu la lain kali suruh jangan pakai perapat mmg tak dapat masuk la . ( dalam hati gua )

Weh kau pergi panggil awek kopitiam tu , asal tak dapat konek konek internet kat laptop aku ini .

connect connection ! bukan konek , haram jadah habak hang ! Mahu kena pang dengan awek kopitiam tu .

9 comments:

MyzaAli said...

ape ni ape niiiii? :P

nuyuEna said...

laju je bce..kot2 ade story sal konek...hahahaahaha..joke!

senandung semalam said...

hahhahahhaha...
da agak...

Zana Zingaa. said...

words tak cover. title mengundang. hahahaaa

Zana Zingaa. said...

words tak cover. title mengundang. hahahaaa

lassiegewdix said...

aiyooooo .
ni macam pun ade ka ?
tp mmg ramai nak sebut KONEK pun
perlu ke CAPS LOCK di situ ?
ish ish ish ~

faisal apardi said...

byk dara yang comment..
hampir lucah tp ending yg menghabiskan teka teki..huhu

Syat0za said...

=)))) hahahahha

saya org lelaki kedua komen! hahaha

Liyana Lunia. said...

AKU LELAKI