NUFFNANG , NAPE TAK UPDATE EARNING !

Gua tak tahan dengan nuffnang ini .

hampir sebulan tak update earning blog gua ini , nak kena ni nak kena ni !

Eh lupa , hi semua .

semalam gua cash out nuffnang , alhamdulilah rezeki anak anak tekak gua ini . Kali ini gua tak tipu , gua tunjuk nilai cashout tu .

Tengok la bawah ,



eh silap , bukan itu . bawah ini ,



Alhamdulilah kali keberapa entah gua cashout , terima kasih nuffnang . Sapa kata blogging tak dapat duit , blog korang tak femes pon leh dapat !

Ini bukan entry menujuk , ini untuk kesangapan korang untuk terus berbloging .

Notakaki : nak tip nuffnang , click sini .

9 comments:

Puanbee said...

betul lah tu bukan menunjuk tp pemberi semangat kan hehee

Nur Hani said...

sabar. maybe ada technical prob kot ??

Zana Zingaa. said...

walawehhhhh. dah la nama kite takde dalam entry ayam T___T tuptup dia cashout :( tahniah :((((

Liyana Lunia. said...

hahahaha sedihyaaaaaaaaaaa zana HAHA :P

eh eh kenapa menunjuk ni tak baik tau kbai

fezaL Mohd said...

apa dea korang ni !

MyzaAli said...

wahhh..snyap2 cashout dah. bak sikit!

Ayeem Jemain said...

earning aku lately mcm taik. lembab!

lassiegewdix said...

abanggg kaye lah siotttttt .
blanje 1901 . teringinnnnnn .

khairul said...

same ah
apesal lme gile xdpt BE dah
demm