2012 KIAMAT , INI BUKAN FREEMASON .

Hi semua .

2012 , tarikh yang dikaitan berlakunya hari kiamat oleh yahudi .

Apa itu freemason , pertubuhan persaudaraan yang muncul dengan asal usul yang kabur antara akhir abad ke-16 hingga awal abad ke-17 .

bacaan selanjut ,

1. wikipedia
2. harunyahya .
3. muamalah .

Gua malas nak terangkan benda freemason dekat korang , nasihat gua jangan taksub sangat .

Apa kaitan 2012 dengan freemason ?

Ini persoalannya , lu olang dah beli tiket ?

2012 dah hampir , tak tahu nak beli dekat mana tengok
risalah
dekat bawah ini .



Notakaki : klik untuk lebih besar .

Haram Jadah habak hang , benda ini betul betul mereka reka . Siap ada pakej lagi !

11 comments:

Nur Fatin Nabila Zeeyan said...

khurafat.

RAMEN the super mario said...

manusia bengong je yg percaya

Zana Zingaa. said...

cam haremmmm je depa ni ekkk. :(

SYERANUAR said...

Hahaha


SUPERLIMUNAL PACKAGE
"includes one luxury suite sleep pod with flat screen TV, starlight window and mini bar"


harga ticket, $44.99

tak masuk akal langsung.
ni lah salah satu cara dorang nak carik duit haram

Puteri Iqa Izyan said...

hahaha. yahudi ni bijak tp boleh jugak jadi bengap. :P

dieya said...

adeyh~ mcm bangang pown ada

Al said...

haha

nice

S Y A M I R A said...

mntak izin share link (:

eyzah said...

tah pape ntah en. haisss !

Amar Amirah said...

HAHAHAHA, baik jual tiket masuk syurga. Apela punye orang putih.

Ira Syahirah said...

Serrrrrr !