BLOG FEZAL MOHD , SAPA ?

Hi semua .

Gua ada persoalan untuk korang yang baca blog ini .

korang kenal sangat ke tuan blog fezal mohd ini ?
Apa korang rasa dengan blog gua ini ?

Gua yang baca blog sendiri terasa meluat , pahal plain tkda header bosan blog gua ini . Come on la brother ! tukar tukar .

Kalo korang komen keikhlasan yang mungkin , nak maki pun tak apa . Gua update pasal komen lu olang dekat entry baru nnt . Kalau ada , selalu tkda !

contoh ,

lu olang komen macam minah bawah ini .



geli geli ah ! hudaluna jangan puji kurang puji lebih lebih takpa .

Notakaki : saya tak femes saya ok .

5 comments:

mahirahnazlim said...

fezal masuk air tp kadang ada bgs gak bg ceramah kesedaran kt aku HAHA

blog di aku suka tulisan dia yg sempoi bangge lettewww

MyzaAli said...

ade org tu suh komen kat sini. paksa kot!

sy suke blog pejal muncit ni sbb blog dia plain. putih malan sesuci debu.

AzrieAzhar said...

err. saya suka blog fezal sebab dia gay saya. ok x?

Liyana Lunia. said...

PSIKO !

Izbeta Shyah said...

argh.???? apekah.??? ala, plain tu unik la, ade ke orang lain yang nak buat blog diorang plain gegila macam ni.? x de kan.!