DIANA DANIELLE BERSAMA SEMULA DENGAN FARID KAMIL !

Hi korang .

Hari ini 8 May , hari ibu .

Terlebih dahulu sempena hari ibu ini gua tak nak ucapkan selamat hari ibu sebab gua panggil mak bukan ibu . Selamat hari Mak !

apa plagiat ? ok ni bukan ayat sepah . #Okbai .

Korang untuk lu olang semua ,

Diana danielle bersama semula dengan farid kamil . Oh tidak . tak caya , tgk tweet bawah ini .



Diana kenapa farid kamil lagi ?

Oh diana oh diana oh diana , kenapa . tau la i tak jambu macam kumpulan jambu tapi kecian orang tak jambu macam i ni .

Ini bukan cerita sembilu .

Notakaki : Oh sem , 5 paper direct . cilakak la semester ini !

5 comments:

SYAFIQ TENGKU said...

hush2.. selamat hari mak kepada mak bro..hehe

Aimi Amira said...

mesti follow banyak twitter artis ni

vampire's lovex said...

gossip hangat toii..


diana tu sebaya aku kot..


tp farid kamil umur bapa ehh ? apek yg nsem walopon jahat..


bhahaha..


mamat lain x nak dia kot,farid je nak dia..


bhahahah jahat lak aku..hikks

Puteri Iqa Izyan said...

wah. dah to-getha2 lah~

http://apiqputraspeech.blogspot.com/ said...

apa nie crita artis.nk jd artis ke bro