REFORMASI , CARA MALAYSIA !

Hi semua .

Kan dah kata jangan pakai kunin korang ni degil , degil sangat . kn PM dah takut .

Menurut Malaysia kini ,

"Ironinya, seorang daripada kami memakai jersi bolasepak pasukan Malaysia dan saya sendiri memakai warna merah 'Patriot' ketika kami ditangkap".. Malaysia kini .

"tangkapan itu dibuat ke atas sekumpulan orang awam yang memakai baju kuning dan membuat kacau".. Malaysia kini .





Kata kata orang kita ,

Saya nak bagi surat kepada PM saya , saya rakyat Malaysia , apa masalah saya ! Saya nak jumpe PM saya .

You pegang saya macam saya ini penjenayah , apa salah saya .

Mahathir dulu pun terima surat , najib je .



Jum join , 100,000 People Request Najib Tun Razak Resignation 210,887 people like this .

Notakaki : reformasi , cara Malaysia .

No comments: