RM 2,231.40 , ALHAMDULILAH !

Hi semua .

cuma nak kata , Alhamdulilah .

Ingat tak , gua cashout churpchurp . Ni cek sudah datang , sekali dua datangnya .

tengok bawah ni ha ,



Serius betul , tak tipu . tak edit , tak cilok !

Ini la cek pertama gua dari churp churp sejak gua join benda alah ni dapat sebanyak RM 2,231.40 oke pitam . Bersyukur dapat sebanyak ni .

Dapat dibuktikan bahawa churp churp ni betul , tak tipu . Apa lagi korang join la , nak juga , daftar sini .

tak pun , refer tutorial gua . jana pendapatan menerusi grapevine .

Notakaki : bukan riak , bukan menunjuk , cuma sebut alhamdulilah . :)

17 comments:

Nur Hani said...

Wah, tahniah! :)

INTAN said...

wah..bestnye...xpenah pun dapat sampai banyak gini... =(

chuu muqhlis said...

piuuu! pitam>.<
apsal susa nk up earning churp2 argh!

SweetyMui2 said...

perghh masyukk

Ainee Cumi said...

Alhamdulillah. Rezeki! Harap rezeki macam ni bertambah tambah lagi buat kau wahai kawanku yang suka usik mainan Mcdku. Tangan tak diam.

Aida Azryn said...

wah! blanja aida makan cendol. boleh?;p

Aimi Amira said...

kaya jugaa jadi blogger ni

deqlis said...

wah! tahniah rejeki nk ramadhan nie:-)

jom join segmen deqlis..klu sudi:-)

roq said...

mantap siottttt!! feewiittt~

singah2 la sini ye...huhu

fezaL Mohd said...

korang : alhamdulilah , :)

officially19 said...

wow..kalau ina dapat banyak macam ni,tak payah mintak duit mak ayah masa dekat universiti nanti.bestnya.

[k]o{q}i[n] said...

nk wit raya...uhuhu

abah khalisha said...

terbaik..byk tu

syazana jasman said...

wah.raya sakan la nanti. btw, tahniah~

BeaN MorENo said...

pergh banyak gila!

are_tik25 said...

peh!! bestnye....

Anif Abdullah| AA said...

untunglaa.. huu