HAPPY BIRTHDAY 22


22 oktober 2012 

Adoi , 23 oktober petangnya aku ada mid term paper . Alahai . berbekalkan air milo panas dan biskut kering sambil menghadap nota nota aku aku tidak fikir langsung sambutan ritual untuk diri sendiri . 

tet tet . bunyi handphone aku . aku capai sambil baca . Petang nanti kita keluar nak ? tak ambik masa awak lama pun . kata si dia . okay awak boleh sahaja . kita nak pergi mana ?

Gadis yang selalu membuat aku ceria , sering menjadi keutamaan aku dalam apa apa perkara disini .

6 jam sebelum 23 oktober 2012 , petang itu kami keluar . 

Awak , saya terpaksa sambut birthday awak awal sebab awak kan ada paper besok , so tak nak ngangu awak study .  

Awak . Ya Allah . Terima kasih . 

Kadang kadang benda yang kita tak terfikir , orang lain akan buat untuk kita . Kita hargainya . Iya saya terharu even saya takda perasaan , bajet cool dalam hati ini , saya berterima kasih dekat awak . Terima kasih bagi saya present , kek dan dinner sekali . 




awak sangat sweeet . Orang pertama wish awal , orang pertama buat birthdays party saya , orang pertama sambutan bersama sama . Terima kasih awak . :) 

23 oktober 2012 

Alhamdulilah . 

Hari ini , 23 oktober 2012 . 22 tahun sudah berlaku . Aku dengan dunia aku sendiri , memerhati sekeliling aku , banyak perubahan berlaku dalam diri ini . 

Dua tiga tahun sebelum ini , aku tak mengenali apa itu sambutan hari jadi apabila aku berada di universiti ini . Bagi aku cuma , ia cuma sambutan hari biasa biasa sahaja . Ya , mungkin aku kolot . Jarang nak sambut dengan kawan kawan nyanyi ramai ramai "selamat hari jadi , selamat hari jadi" . Itu bukan diri aku yang sebenarnya tapi ,

Hi Selamat Hari Jadi , HB , Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki !




okay . Aku terharu . Terima kasih sahabat . Kerana memberi ucapan di timeline . Jadi sahabat , Jadi kawan , jadi teman . tanda ingatan , tanda persahabatan kita . :)


Notakaki : selamat hari tua untuk diri sendiri . 

4 comments:

♥ Nana BamBam ♥ said...

Semoga Allah memurahkan rezekimu dan melanjutkan umurmu lagi..Aminn :)

Anonymous said...

wahhh... sweetnyaaaa .. selamat hari lahir ^_^

Nurul Farihin said...

alololo...i pray ur happiness

NuraftinaDewi said...

#till'd'end. May Allah bless. ily. =)