Grown ups.

Aku jenis orang yang suka tengok hidup yang lepas-lepas. Jenis orang yang terlalu memikirkan pentingnya setiap orang yang keluar masuk cerita hidup. Sampai aku gigih cari mana mula titik setiap kita jumpa, atas sebab apa, ke mana akhirnya. 

Apa yang aku tahu, we met every person in life for a reson, for better or worst. Ada yang tetap tinggal, ada yang singgah, ada yang putuskan untuk setia selamanya. Bila aku buka balik entries before this, masa mula mula main blog aku rasa bodohnya kehidupan past aku. But for good, kadang kadang disebabkan kebodohan lampau kita, kita jumpa orang-orang yang bermakna untuk kita hidup selamanya.

kalau bukan sebab blog bodoh inilah, mungkin aku tak kenal setiap each person yang datang blog ini. Ada yang masih keep in touch di twitter dan facebook walapun masih tak jumpa di dunia nyata. Sebab blog bodoh inilah aku sara diri dengan duit Nuffnang dan Churp churp.

Sekecik kecik zahar orang yang selalu dengan aku boleh ingat apa yang titik permulaaan, pertengahan 
dan pengakhiran cerita perhubungan kita. Orang kata, jenis susah nak move on suka ingat benda benda lalu,

How can I be so positive, how can i live in positive when surrounded by all these negative things?
You tell me.

Tapi ia bukan beban pada aku. Ia cuma sebuah tanggungjawab yang besar yang kadang-kadang buat aku tertanya. Mana aku pedoman hidup aku? Sekurang-kurangnya bila terjatuh, menyedarkan kau supaya jangan berlari setiap masa.

Mudah, cuba rehatkan sekejap kepala otak dan fikir. The simple, easy & cheesy tagline to show you how can we life the simplest way kalau dunia tak seindah yang kita harapkan. Dengan mudahnya lagi, kita belajar pergi sekolah rendah, menengah, universiti and it took us at least 17 years of studies. 


Benar ini tanggungjawab untuk aku? Aku redah! Let's do this!"



No comments: