TAHUN DUA RIBU TIGA BELAS

Hai tahun 2013 .

Kalau dirungkap balik kenangan tahun 2013 ini jauh perjalanan aku dah hadapi, kalau diikutkan meter kereta yang aku ikat pada bulan march 2013 sudah 12 ribu perjalanan aku hadap , jalan ipoh ke sintok sintok ke ipoh jadi rutin sepanjang tempoh 2013. Oh yea, first kenderaan aku beli saga flx untuk kemudahan kerja aku dekat universiti dulu. 

Pengalaman yang tak dilupakan berbusiness di universiti perkara yang paling value aku rasa . Terima kasih Allah beri kesempatan aku untuk mendapat rezeki yang halal walaupun penat nak handle kewangan aku aku dapat harungi sampai 2013 ini.

Terima kasih tak terhingga kepada semua client yang memberi kepercayaan kepada FezalMohdPhotography dan ConvocationPhotographyUUM. Ini salah satu punca rezeki aku semasa zaman belajar dekat Universiti dulu. oh yea, juga bisness kecil kecilan cetak baju production. banyak juga club dan persatuan yang buat baju time last semester aku.

Oh yea, 2013 merupakan tahun terakhir aku hadap semua assignment presentation dan semua perkara berkenaan dengan belajar. Pada bulan July hingga November 2013 berpraktikal dekat Jks Motors Sdn Bhd anak syarikat kepada Proton Holding berhad. Empat bulan pengalaman kerja bahagian admin dan selok belok berkenaan sales dan finance banyak ilmu yang aku perolehi. 

Penutup tahun 2013, pada disember fokus kepada business convocation photography dekat UUM . Walaupun penat dan dibantu oleh orang yang paling setia dengan aku time tu semua dipermudahkan. 

Tahun 2014, tahun yang penuh tanggungjawwab bagi aku dari segi pencapaian diri dan untuk berkeluarga mungkin.


Terima kasih 2013 mencorak peribadi aku semoga menjadi lebih matang dalam membuat sebarang keputusan.

No comments: