JULIA PEREZ , HAMPA SEYH !

Julia perez .



Notakaki : Gua tercari cari mana coli laser di muka muka player Malaysia , enggak ada dong sangat kecewa seyh !

Khairul fahmi , hero Malaysia pun enggak tergoda sama mu julia perez , dia sudah ada cewek tak termakan coli laser tu seyh .

Ini dia belog cewek dia seyh , cewek khairul fahmi .

Sebelum tahun baru , selepas tahun baru berita untuk kalian semua ,

Perdana Menteri Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak pada Rabu mengisytiharkan hari Jumaat, 31 Disember 2010, sebagai cuti umum bagi meraikan kejayaan sulung pasukan bola sepak kebangsaan pada kejohanan Piala AFF Suzuki malam tadi.

Sumber , BERNAMA .

Notakaki : Terbaik team Malaysia .

38 comments:

Scya LollitA said...

wuuu .
bngge seyh jd anak mlysia h0h0

an nur said...

haha. taktik menggoda yang tak tergoda. aku ade gak carik, sape la julia nih,,

fezaL Mohd said...

scya : sonok seyh .

an nur : haha tu la tkda pon .

iszieylyanziy said...

cuti2x,,ahahha,,

fezaL Mohd said...

iszey : yeahhhh !

atok said...

aku pelik td tv asal asyik tunjuk awek indon je. adoi

Lavender Fa said...

ehh ? cuti ? haa baru tao . hee
khairul fahmi . memang hero malaya

*erk ? terjah secare tetibe. maaf melalu . ^p^

fezaL Mohd said...

atok : luna maya la hahaha !

lavender : eheh tkpe , lawat la selalu yea ;)

Encik Psychopath said...

cuti !

Wan Perlis said...

booo indon

Huda Luna said...

yay cuti!

fezaL Mohd said...

psycho : cuti cuti .

wan perlis : hahhahaa , boo boo chak !

anak melayu said...

woi..kompem ek cuti...nsib baik lu gtau...tq2

fezaL Mohd said...

anak melayu : bagus hehe !

BADRUL said...

x terkenal pun jupe tuh...famous lagi mak cik jual nasi lemak tepi jalan sekolah...

ingat muka elok sangat la...rupanya haram....macam muka placur dan maknyah kat lorong tikus jer...

fezaL Mohd said...

badrul : hahah , marah bebenor !

ika honey bunny said...

omaigodddddddddd.. hahaha
kuciwa dah ade GF T___________T

fezaL Mohd said...

ika : pitam .

efyery84 said...

sweet gila kekasih Khairul Fahmi aka Apek. Patutlah takde efek dengan Julia Perez punya laser. Tahniah untuk skuad Harimau Malaya. Kita menang!! Yeaaaah..

En iLham said...

yeeha..memang terbaik team malaysia
samapai nak gugur jantung aku tunggu masa tamat.tapi memang berbaloi ar

fezaL Mohd said...

ef : hahaha . tau tk pe , sweett .

ilham : cuak smlm kot mmg terbaik la .

Liyana Lunia. said...

BELAH DUREN bersama Julia Perez AYUHHH DONGGG <3

fezaL Mohd said...

liyana : nak juga . haha

qhais said...

tetek besq buah ciku....,nk goda org...hahahhhhahahah.....tetek makcik canteen sekolah aku lagi daboom..hahahhahahaha

fezaL Mohd said...

qhais : amboi hahah !

tya said...

:) saba .

qhais said...

fezal....,aku ckp benarr...xde yg xbenar...hahahhahha

fezaL Mohd said...

tya : saba sabar , sabar menanti hehe .

qhais : tang mana tu , tetek ke haha !

cik-terompah said...

popular seh awek beliau..

fezaL Mohd said...

cik terompah : tu la pitam .

Ery Farieha said...

cuti tu penting.

fezaL Mohd said...

ery : yeah aku tau haha

cimut munniey :) said...

julia perez cun ke? HAHA

fezaL Mohd said...

cimut : cun ke ? awk cun kot haha

lassiegewdix said...

wah !
mcm coli yg ade laser ea ?
teringin lak nak tgok !

fezaL Mohd said...

lassie : buat la , ahaha ayat kunalan .

Nina Azriff said...

alahai! apex tak heran lah kena laser. padan muke dia hampa, menggedik betol minah ni lah

green_goblin said...

ala.. fahmi kene laser pun cool je.. x de pun ngamuk ngan diorang cam si marcus tu...