KHAIRUL FAHMI , ELIA DAN JULIA PEREZ .

Kenal Khairul Fahmi Che Mat , Elia dan Julia Perez ?

Apa tak kenai , biar betul .

Notakaki : berita paling hit akhir tahun 2010 ini .



Satu persamaan antara mereka bertiga ini , mereka terkenal .

Khairul Fahmi Che Mat terkenal disebabkan menyelamatkan pintu gol Malaysia daripada di bolosi , Elia terkenal kerana menjadi buah hati Khairul Fahmi Che Mat . Manakala Julia perez , coli laser !

Mungkin korang tak percaya , Elia ini terkenal .

tengok ini belog Elia , traffic dia . jejariruncing . Hebat bukan . non stop visitor .

Manakala Julia Perez kecewa kerana tidak dapat menlaserkan pandangan Khairul Fahmi terhadap coli laser Julia Perez .

tengok entry semalam , Julia Perez dan coli laser .

Konklusinya disini ,



150 orang view dalam satu masa belog ini , dan lebih daripada 2 k view sejak semalam kemenangan Malaysia . Terima kasih Khairul Fahmi , Elia dan Julia Perez . Korang buat belog ini femes sekejap !

Notakaki : Mereka femes , saya tak :(

24 comments:

Liyana Lunia. said...

engko gila

Ery Farieha said...

femes woiii

fezaL Mohd said...

liyana : sibuk ar .

ery : tak , :(

Liyana Lunia. said...

pehh 5minit dah 60view

ilmu apa ni?

inipaencomot said...

ko femes kalau ko kawen dgn julia perez
muahahaha

:p

fezaL Mohd said...

liyana : rahsia dr rozmey !

fezaL Mohd said...

inipaencomot : tak leh dah ada calon .

Yuhaini Ayu said...

bbrp minit je lepas pandang da naik lg followers die.......hebat tahan cipanzi!!

fezaL Mohd said...

yuhaini : tau tk pe kn , bila kita lagi hehe .

ika honey bunny said...

pitamm. blogger femes.

fezaL Mohd said...

ika : gegeh !

Puteri Iqa Izyan said...

phewww.femes betul die skang. nk2 awek die.ade blog lak tuh.. :D

fezaL Mohd said...

pu3 : tu la , kapel ngn player bola ahaha .

cimut munniey :) said...

femes dah awek dye :)

Hanis Azla said...

femes..femes.. mmg padan sgt couple tu kan...

fezaL Mohd said...

cimut : gitu la gamaknya !

hanis : huhuh nila lagi , kapel ngn kunalan la ahah

lassiegewdix said...

comei kan dorg tu ?
tengah pasang strategi nk pikat hati pemain bola .
anda pemain bola ?
HAHAHA !!!

fezaL Mohd said...

lassie : kn awk kn , idak saya player lain . hahah

dak eina said...

femes wo awek c KFCM tuh... huhu

fezaL Mohd said...

eina ; tau woooooooo !

ღ TeRU²bOzUღ said...

Gila kan. now dah 40000++ followers Elia. Gila !

fezaL Mohd said...

you : yea ke perhh ! #pitam

JukEbox_GirL said...

alololo....cian ayat yg last tu.. haha ^_^

Zaty Anuar said...

ayat last tu mahal :)
saya pun :(
heee