MAKAN HATI SHAHEIZY SAM , ADA KEKASIH !

Hi semua ,

Maaflah hari ini post pasal hiburan pulak yea .

Shaheizy Sam dah ada kekasih , makan hati la u'olls nak ayat Shaheizy Sam ini tambah tambah gadis gadis di luar sana . Selepas Awal Ashari dan Khairul Fahmi Che Mat ada kekasih dah .

Pujaan hati , Shaheizy Sam pulak ada kekasih .



sumber , beautifulnara .

Nak buat macam mana , takda rezeki u'olls .

Notakaki : Shaheizy Sam , tinggi taste lu ini . Suka yang sempit sempit yea . haha !

33 comments:

CahayaCintaIlahi said...

ala melepas lagi hehe

fezaL Mohd said...

cahaya : hahah !

-iEkA DaRLink- said...

ah semuanya gosip semata. (takleh trime kenyataan. hahha)

fezaL Mohd said...

ieka : hahah , eleh eleh !

Arenyss said...

sempit2?apakah?hahaha

fezaL Mohd said...

arenyss : apa apa , adnan sempit lah . hahah ! ;p

wannurfazrini said...

aku harap kwn baik je . still ada pluang . hehehe

Liyana Lunia. said...

kan elok ada selitkan belog aku

Shaheizy sam belum bertunang lagi lahhhh!

JKAH JKAH JKAH

fezaL Mohd said...

wan : tak mungkin . hahaha

ynn : haha dia propa . aku tau hahah

juliet. said...

ishh..betul ke??ke kawan jee??adehhh..kecewa tak dapat mat rempit terbaik di Malaysia nih..hahahaa

fezaL Mohd said...

juliet : nak buat cmne , dia femes saya ok ! hhahah

Lizzie Yasmin said...

menangis air mata darah lar past nie.. hahaha

Puteri Iqa Izyan said...

oh tidakkkk!!! T__T

ima althafunnisa' said...

aku pown nak meroyan jap...
0wh...tidak....!!!!!s0b3

fezaL Mohd said...

min : kunalan ada lagi tkpe hahah

pu3 : :)

ima : haahah

Marya Hana . said...

ala. pujaanku dah ade gf.. keh keh.jokin'..

bagoslah :) sepadan gitu.

fezaL Mohd said...

marya : ala kunalan ada .

bedpet said...

tu bukan adik die ke?? HAHA. gosip je 2. ntah2 sepupu sepapat die ;p

fezaL Mohd said...

bedpet : nama pon hiburan hahah

combi said...

da ade ?! waaaaa

fezaL Mohd said...

combi : oh my !

HAZWAN17 said...

adk dia kot.
saje sedapkan ati gadis-gadis di malaysia

fezaL Mohd said...

hazwan : hahah mana ada kot !

NOOR FATIN said...

ALAAA!!

bedpet said...

tak perlu la panggil bedpet. sheda sudah. malu mak =.=

hans said...

nih kalau member aku tahu sah dia kecewa nih
hahahaha

P/S : Pandang Kemana Tu? Rimaslah!

fezaL Mohd said...

fatin : hahah . ilek la

bedpet : huh !

hans : haha , harus la .

rj Etika said...

adeh...yeke. melepas lagi. :D
ok..go hunting for orang lain plak. hahaha~

fezaL Mohd said...

etika : kunalan hahhaha

lassiegewdix said...

putus asa nak kumpul wet beli bb .
cadang nak bbm dgn sam :((
kuciwaaaaaa !

fezaL Mohd said...

lassie : oh my !

Amiey White said...

selamat kami putus secara baik so x terasa sangat hahahaha

Lavender Fa said...

aisehhh T_T