RESULT SEMESTER , SOK KELUAR .

Hi semua ,

Seperti yang gua bagitau tempoh hari result UUM keluar besok 9hb JAN 2011 .

Muka gua still cool walaupun sok result keluar .

Yang pasti , gua duduk depan laptop mengadap laman portal UUM sambil buat muka cool gua ni macam awal ashaari takpun macam pelakon sorang ini dengan jayanya .

Notakaki : kan gua dah kata muka gua cool macam pelakon sorang itu .

12 comments:

Rozuan Ismail said...

good luck..mintak da banyak2 masa saat akhir ni..mudah2 an berjaya!!

p/s jom komen entri baru wan

zatie said...

fezal mohd, besok portal uum tak leh bukak lor,,,
hhahhahhahahhha

Ery Farieha said...

cuak cuak!!

cik ungu said...

mcm mane ?? dpt berapa ? hebat la tu c:

MyzaAli said...

babe *haha* sy doakan awak dekan. dan sy dtg bwk bunga tahi ayam dlm pasu.

doakan tuk fezal terbaikkk :)

ღEimaneelღ said...

cisss.terkujat sy!huhu
daku tertipuuuuuuuuuuuuuu


apepun...gudluck k :)

bedpet said...

peh. memang COOL gila muka kau!
terkentot aku tgk. HAHA

shima said...

gudluck,chill je tgk result.:)

hidayah said...

siot gler. terkejut aku. hahahaha.


btw. good luck la yek. B-)

ika honey bunny said...

gud luck pezallll!

aleen aiden said...

okeh,muke kool ok,bukan muka cuak.hu3 :P

Cik Miera Aziz said...

waaa!!! terkejut haaaaa. dah laa sound gile kuat!