YUNA DAN QI , LEPAK BELOG GUA .

Hi semua .

Kenapa tak percaya dengan tajuk entry gua tu . Sila ok .

Semalam dok bergosip pasal yuna dengan qi , tak baca lagi baca sini .

Gua nak kata , terima kasih qi dan yuna datang lepak blog gua yang plain ini . Kau orang besh ah besh ah .

fanpage Qi Razali.




Itu betul fanpage dea , sila lah percaya . haha !

Sapa kata qi ini sombong , korang pepandai je . Tengok dea balas komen gua dekat facebook .



Konklusinya di notakaki .

Notakaki : hanis zalikha tak datang belog kita , lisa surihani like komen tak datang blog kita tapi qi dan yuna datang blog kita . kita tak femes , kita ok !

7 comments:

MyraAyreen ^^ said...

sooo freakingggg jelessssssssss !!


gudluckkkkk !:P

wannurfazrini said...

aik ? mana link atas sekali? nak tgkkkk !

Mahirararara said...

awww ~

Syarmira Sakawi said...

tak sombong la qi ni.. tak sangke..

Cik Bambam said...

hahahhaha!cool~!!!

syakirahmn said...

syokk la tuu

XD

Nurul Shaheedah said...

peh! aku nak bako belog kau! haha