HAPPY BIRTHDAY MYZA !

Hi Semua .

Lu olang ingat tak entry ni , kagum blogger ni : Myzaali al Jamalullail !

Apa tak ingat , lu olang baca balik . Femes tu , family ayam . blog retis ehm . baca bawah ini ,

Notakaki : I'm just someone who lived in my own little world. who fell and get up and use all the strength and spirit that exists. life is full of surprises. I dont know how to live my life as before. please noted that im not perfect. Never judged me, if you dont know story of my life. - Myza ali

notakaki : ayat nak top je . gedik . saya tak femes , saya ok .

Hari ni hari jadi Myza pendek gedik !

25hb 5 2011 , Selamat hari jadi kawan .

Nota pesanan : Hope lu happy selalu , jangan sedih . gua sedih baca entry lu teringat dea datang dalam mimpi kau dan gua sedih kenapa bukan gua datang dalam mimpi engkau . Bukan itu lebih baik . Ehm . Okbai .

Selamat hari jadi lagi sekali .

Apa , nak hadiah . masuk benda ni hadiah hari jadi kau . best tak ? kata best .

Jangan bodek gua , entry sebelum ni pasal cash out tipu je . okbai .

2 comments:

MyzaAli said...

apa niiii? *blushing*

myza pendek tak femes. tak gedik. retis ape tah lagiii...

Gua nak ckp satu jer. Mekacek!! siyes gua terharu ni siap wat entry lak kau. hehe. doakan aku, gua happy slalu.. lu namo sedey2.. hehe..

weh, ari tu aku nmpk cheesecake tu sedap! ^^

Nak syg Fezal <3 haha

Zana Zingaa. said...

hahaaaa fezal wat entry wokk ;)))