ENTRY TOP 2010 : MARI MENETEK NENEN !

Hi awak awak semua !

Mari tengok koleksi gua buat untuk tahun 2010 yang korang semua baca , yea korang semua yang membaca entry dalam belog ini bukan belog hanis zalikha .

Kita mula dari first sampai last ,

1 : mari menetek nenen

Ini entry yang paling mendapat hit daripada pembaca , gua pun tak tahu kenapa mungkin keyword lucah dia itu kot . Entry yang ini paling banyak page view daripada pembaca .

Notakaki : ini bukan blog lucah .

2 : hanis zalikha

Yea hanis zalikha , semua belog bercerita tentang dia . Gua pernah cerita tentang dia disini , sedih dia tak pernah datang melawat belog ini . Takpe janji dia pernah komen di facebook . tengok la entry hanis zalikha itu ada empat entry dikoleksikan .

3 : kawin ala klasik

Koleksi video dari CST production yang mendapat tempat di hati pembaca , terbaik la koleksi daripada dia . ini lagi satu video .

4 : tutorial untuk kawan

Koleksi tutorial yang pernah gua buat sepanjang 2010 ini , dikoleksi di situ . Kalau nak tutorial tengok la .

ok , itu sahaja .

Notakaki : itu sahaja entry gua pernah buat sepanjang 2010 ini . tima kasih kerana follow belog gua ini dan membacanya !

Tahun 2011 ? apa cerita , jadi blogger sebaris hanis zalikha , cik epal , ben ashari , Mr.K dan lain lain . boleh ke ? boleh ?

4 comments:

Miera Aziz said...

Heeee. Insya Allah blh sebaris dgn dorang :P

ika yunos said...

eeeeee fezal lucah! pitam .

ika yunos said...

blogger famous, boleh lah tahun 2011 sebaris dengan dorang wuwuwuw..

AfiqahZ said...

haa. boleh boleh :D