SAYA TAK GAY , SAYA OK . SHAHRIL IBRAHIM !

ingat tak lagi kisah azwan ismail ?

tengok disini .

Tapi ini lagi hebat daripada azwan ismail , iaitu Shahril Ibrahim ini .

Sapa Shahril Ibrahim ini . Sasterawan penah berkata ,

tengok bawah ini .



Ok . Hebat .

Saya tak gay , saya ok . Bak kata Shahril Ibrahim ini ,

masih lagi tak market tetapi yang penting saya tidak gay saya mengenali diri saya seadanya dan saya tau saya bukan gay tapi disini saya merumuskan saya tidak hesem , saya tidak hesem , saya tak gay dan saya ok !

Shahril Ibrahim , Tabik .

Ini belog dia , disini .

Notakaki : saya tak femes , saya tidak hesem , saya tak gay dan saya ok !

Anda OK ?

16 comments:

cik elina said...

hebad !

:)

fezaL Mohd said...

elina : kn kn :)

cik elina said...

ye elina .
hee .
mohon share di fb .
boleh ?

fezaL Mohd said...

elina : tekan jela share tu ok ok :)

cik elina said...

hee .
kna minta izin dulu .

fezaL Mohd said...

elina : haha ok :)

MyzaAli said...

saya x femes. sy pmpuan, saya tak les hahaha.

fezal pun kan ^__^

fezaL Mohd said...

myza : saya tak femes ! hhe

Cik Miera Aziz said...

ni budak UiTM i ni kalau tak silap.Bangga bangga!! >,<

fezaL Mohd said...

miera : bangga ! :)

Ery Farieha said...

hahahaha shahril mmg kelakar dol
ni blog dia

http://ismishahrilcraps.blogspot.com/

aLl :) is well said...

siape dyer???
artis kah

chaa ;) said...

dah ^-^

RedBoys said...

haha.
bagus2. video penentang azwan tu.
harus popularkan video ni. :D

fezaL Mohd said...

cha : bagus .

rb: bhahaha hebat weh !

aleeya zahirah said...

awak comel lah ! <3